70- 150,000 Refugees Are Being Educated, Thanks to These Businesses

150,000 Refugees Are Being Educated, Thanks to These Businesses

150,000 Refugees Are Being Educated, Thanks to These Businesses

The UN announced at the start of this summer that the last time the world saw a refugee crisis of this level was during World War II. So why, amid wars, terrorism, and natural disasters, are we worried about children attending school?

With the refugee crisis hitting unprecedented levels, the educational needs of children and youth are often the last consideration — an afterthought following water, food, and shelter.

11 Facts you should know about the Refugee Crisis
Education currently receives less than 2% of humanitarian aid. Which is a catastrophic oversight for the 75 million children and youth currently missing out on an education — over half of whom are girls. Educating these children is the first step toward lifting them out of trauma and helping them to rebuild their future and their communities.
With a problem so vast, everyone has to play their part to help fix it. That includes corporations. Which is why Global Citizen targeted companies to get involved in however they can. With the help of 23,738 emails from Global Citizens, three companies committed to individual commitments at the Global Citizen Festival that totalled more than $4.5 million. A sum that is collectively set to affect the lives of 150,000 refugees in the coming year.

HP equips refugees with tools and training to better 100,000 lives

Seeking financial resources makes most obvious sense from a sector that turns over trillions of dollars in profit every year. Yet, perhaps even more importantly, they possess the tools and expertise that could play a vital role in tackling the issues around poverty. Microsoft and HP’s recent commitments in support of refugees are a perfect example of this in action.

At the Global Citizen Festival 2016, HP committed more than $1 million in technology and training support to help refugees, alleviate poverty, and improve the lives of over 100,000 people in the coming year.

Microsoft concocts a five-step plan to connect, create and educate

A five-step holistic plan announced at the Global Citizen Festival revealed the software company is helping out in the way they know best, in order to provide access to technology, employment and even mental health service for the world’s 65 million refugees. Microsoft committed to:

—Deliver counseling and psychosocial support for 10,000 refugees and migrants in partnership with Mercy Corps.
—Provide free Skype translator support for partner relief organizations.
—Provide digital literacy and computer science for 60,000 young refugees via Youthspark, the arabic to german language training program.
—Fund 20,000 refugees to complete Imagine Academy Training, a globally recognised technology certification, in partnership with Pearson.
—Create an innovation hub in a crisis affected area to provide local refugees with networking, technology and entrepreneurial skills training to access and pursue jobs in technology.

Find your listing .. Visit Our Sites USA Lending And Realty .. and The World For Sale

Visit Our Site For “Your full service mortgage and loan pros” … USA Lending Inc

To Search in Arabic .. Please Visit Istithmar USA

To Search in Spanish … Please visit propiedad para laventa

Visit the Miami Bright Education Foundation pages and read About it and its articles ….

Contact Emile Ur-cousin Farah

phone: (305) 754-1000

Email: farah@theworldforsale.net

For More information FOLLOW this steps :Investor-Commercial Users

Links For the world:

5 OF THE BEST LANDMARKS: BEIJING

List of tallest buildings in Beijing

Spanish Empire

The Rise of Russia and the ‘End of the World’

The formation of rises in Rio de Janeiro [Brazil]

beirutterraces

1338 Mina El Hosn

Pinwheel

land mark

3beirut

List of tallest buildings in Dubai

Read in Arabic …
…اقرأ بالعربية

150,000 Refugees Are Being Educated, Thanks to These Businesses

150000 اللاجئين يتم تعليم، وبفضل هذه الأعمال

أعلنت الامم المتحدة في بداية هذا الصيف أن آخر مرة شهد العالم أزمة لاجئين من هذا المستوى كان خلال الحرب العالمية الثانية. فلماذا، وسط الحروب والإرهاب والكوارث الطبيعية، ونحن قلقون حول الأطفال الذهاب إلى المدرسة؟

مع أزمة اللاجئين لتصل إلى مستويات غير مسبوقة، والاحتياجات التعليمية للأطفال والشباب في كثير من الأحيان النظر الماضي – ثانوي التالية الماء والغذاء، والمأوى.

11 حقائق يجب أن تعرفها عن أزمة اللاجئين
يتلقى التعليم حاليا أقل من 2٪ من المساعدات الإنسانية. وهو الرقابة كارثية على 75 مليون طفل والشباب المفقودين من الموجودة حاليا على تعليم – أكثر من نصفهم من الفتيات. تعليم هؤلاء الأطفال هي الخطوة الأولى نحو رفعها من الصدمة ومساعدتهم على إعادة بناء مستقبلهم ومجتمعاتهم.
مع مشكلة واسعة جدا، وعلى الجميع أن يضطلعوا بدورهم للمساعدة في إصلاح ذلك. ويشمل ذلك الشركات. وهذا هو السبب مواطن عالمي الشركات على المشاركة في إلا أنها يمكن المستهدفة. مع مساعدة من 23738 رسائل البريد الإلكتروني من مواطني العالم، ثلاث شركات ملتزمة الالتزامات الفردية في مهرجان المواطن العالمي الذي بلغ أكثر من 4.5 مليون $. مبلغ الذي تم تعيينه بشكل جماعي لتؤثر على حياة 150،000 لاجئ في العام المقبل.

HP تزود اللاجئين مع الأدوات والتدريب لتحسين حياة 100،000

البحث عن موارد مالية من المنطقي الأكثر وضوحا من هذا القطاع الذي يقلب تريليونات من الدولارات من الأرباح كل عام. ومع ذلك، وربما الأهم من ذلك، أنها تمتلك الأدوات والخبرات التي يمكن أن تلعب دورا حيويا في معالجة القضايا حول الفقر. مايكروسوفت والالتزامات HP مؤخرا في دعم اللاجئين هي خير مثال على ذلك في العمل.

في مهرجان المواطن العالمي عام 2016، تلتزم شركة HP أكثر من 1000000 $ في مجال التكنولوجيا ودعم التدريب لمساعدة اللاجئين والتخفيف من حدة الفقر، وتحسين حياة أكثر من 100،000 شخص في السنة القادمة.

concocts مايكروسوفت خطة من خمس خطوات للاتصال، وإنشاء وتثقيف

كشفت خطة شاملة من خمس خطوات أعلن في مهرجان المواطن العالمي لشركة برمجيات تساعد في الطريقة التي تعرف أفضل، من أجل توفير الوصول إلى التكنولوجيا والعمالة والخدمات الصحية حتى العقلية لمدة 65 مليون لاجئ في العالم. مايكروسوفت ملتزمة:

المشورة -Deliver والدعم النفسي والاجتماعي لل10،000 لاجئ ومهاجر في شراكة مع مؤسسة ميرسي كور.
-Provide مجانا سكايب دعم الترجمة لمنظمات الإغاثة شريك.
-Provide محو الأمية والحاسوب الرقمي العلوم ل 60،000 لاجئ الشباب عبر Youthspark، واللغة العربية لبرنامج التدريب على اللغة الألمانية.
-Fund 20،000 لاجئ لاستكمال تخيل أكاديمية التدريب، شهادة تقنية معترف بها عالميا، في شراكة مع شركة بيرسون.
-يمكنك إنشاء مركزا للابتكار في مجال المتأثرة بالأزمة لتزويد اللاجئين المحلية مع الشبكات والتكنولوجيا والتدريب على المهارات الريادية للوصول وتحقيق فرص عمل في مجال التكنولوجيا.

ابحث عن شقتك ولمزيد من المعلومات .. قم بزيارة مواقعنا …

USA Lending And Realty.. و The World For Sale

من اجل “الرهن العقاري والقروض خدمة كاملة لديك إيجابيات” يمكنك زيارة موقعنا … USA Lending Inc

للبحث باللغة الاسبانية .. عن طريق زيارة موقعنا propiedad para laventa

للبحث باللغة العربية .. عن طريق زيارة موقعنا Istithmar USA

تفضل بزيارة صفحات مؤسسة التعليم المشرقة في ميامي واقرأ حول هذا الموضوع واقرأ مواده ومواضيعه ….

تواصل مع أميل ابن العم فرح

هاتف: (305) 754-1000

البريد الإلكتروني: farah@theworldforsale.net

لمزيد من المعلومات إتباع هذه الخطوات: Investor-Commercial Users

روابط حول العالم

5 OF THE BEST LANDMARKS: BEIJING

List of tallest buildings in Beijing

Spanish Empire

The Rise of Russia and the ‘End of the World’

The formation of rises in Rio de Janeiro [Brazil]

beirutterraces

1338 Mina El Hosn

Pinwheel

land mark

3beirut

List of tallest buildings in Dubai

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tuesday, November 15th, 2016 Cousin News
Map

Show Buttons
Hide Buttons