75- Canada delivers on global education

Canada delivers on global education

Canada delivers on global education

Over six months after Malala Yousafzai called on Canada to put more funding towards the Global Partnership for Education (GPE), the Canadian government decided to double its contribution.

Canada will commit 120 million dollars to GPE, which is an international organization made up of governments, non-profits, companies and other organizations dedicated to ending educational inequalities around the world. They’ve already allocated $4.3 billion to reforming education over the last ten years, and Canada’s recent announcement is a huge step towards bringing children in developing countries the educational opportunities that everyone deserves.
This news of Canada’s commitment is incredible, but not sudden. Malala made this powerful call to action at last year’s Global Citizen Festival, specifically asking Canada to take the reigns:

It took many months of negotiation and deliberation within the GPE and the Canadian government for this announcement to come through. Commitments like this are no simple feat, and even with the huge push from global citizens last September, it took a lot of time and effort in the aftermath to make Malala’s call for action a reality.

The payoff is amazing, and global citizens should be proud that their voices helped turn an idea into a solid commitment. From celebrities to concert attendees, to those acting online, everyone who showed their support for this was important in making it happen.

In addition to doubling funding towards GPE, Canada has also committed 10 million dollars for UNICEF to support the education of children in crises. In states of conflict, violence and disaster, it’s often difficult for children to get to school, let alone achieve academic success. By allocating money to children in fragile contexts specifically, Canada is taking a crucial step for global education in the parts of the world that are hardest to reach.

Even with these developments, there is still more to be done in order to fully close the education gaps that persist. In order for children to explore and reach their potential, education needs to be prioritized globally by governments, organizations and even companies. Universal access to education means people everywhere can lead healthier lives, full of greater opportunities. In this critical year for development, global citizens need to unlock their power to achieve this goal.

Malala agrees. She applauded Canada’s actions, but recognizes the work that remains. Now, she “calls on other governments to consider how they can support more young people to get the education they hope for and deserve. More commitments and contributions are needed if we are to realize a world where all young people – including girls who often miss out the most – are able to access 12 years of quality education for free.”

Find your listing .. Visit Our Sites USA Lending And Realty .. and The World For Sale

Visit Our Site For “Your full service mortgage and loan pros” … USA Lending Inc

To Search in Arabic .. Please Visit Istithmar USA

To Search in Spanish … Please visit propiedad para laventa

Visit the Miami Bright Education Foundation pages and read About it and its articles ….

Contact Emile Ur-cousin Farah

phone: (305) 754-1000

Email: farah@theworldforsale.net

For More information FOLLOW this steps :Investor-Commercial Users

Links For the world:

5 OF THE BEST LANDMARKS: BEIJING

List of tallest buildings in Beijing

Spanish Empire

The Rise of Russia and the ‘End of the World’

The formation of rises in Rio de Janeiro [Brazil]

beirutterraces

1338 Mina El Hosn

Pinwheel

land mark

3beirut

List of tallest buildings in Dubai

Read in Arabic …
…اقرأ بالعربية

Canada delivers on global education

كندا يسلم على التعليم العالمي

بعد أكثر من ستة أشهر ودعا ملالا يوسفزاي في كندا لوضع المزيد من التمويل نحو الشراكة العالمية من أجل التعليم (GPE)، قررت الحكومة الكندية لمضاعفة مساهمتها.

سوف كندا ارتكاب 120 مليون دولار لGPE، التي هي منظمة دولية مكونة من الحكومات والمؤسسات غير الربحية والشركات والمنظمات الأخرى المكرسة لإنهاء الفوارق التعليمية في جميع أنحاء العالم. لقد توزيعها بالفعل 4.3 مليار $ لإصلاح التعليم على مدى السنوات العشر الماضية، وإعلان كندا مؤخرا خطوة كبيرة نحو جلب الأطفال في البلدان النامية الفرص التعليمية التي يستحق الجميع.
هذا الخبر من التزام كندا هو لا يصدق، ولكن ليس مفاجئا. جعل ملالا هذه الدعوة القوية إلى العمل في مهرجان المواطن العالمي في العام الماضي، وطلب على وجه التحديد كندا لاتخاذ زمام:

استغرق الأمر عدة أشهر من المفاوضات والمداولات داخل GPE والحكومة الكندية لهذا الإعلان أن يأتي من خلال. التزامات مثل هذه ليست الفذ بسيطة، وحتى مع دفع ضخمة من المواطنين العالمي في سبتمبر الماضي، أنها أخذت الكثير من الوقت والجهد في أعقاب لإجراء مكالمة ملالا على العمل حقيقة واقعة.

مكافأة مدهش، ويجب على المواطنين العالمي أن تفخر بأن أصواتهم ساعدت في تغيير فكرة إلى التزام قوي. من المشاهير لحضور الحفل، لأولئك الذين يعملون على الإنترنت، كان الجميع الذين أبدوا دعمهم لهذه هاما في تحقيق ذلك.

بالإضافة إلى مضاعفة التمويل نحو GPE، التزمت كندا أيضا 10 ملايين دولار لليونيسيف لدعم تعليم الأطفال في الأزمات. في حالات الصراع والعنف والكوارث، فإنه غالبا ما يكون من الصعب على الأطفال للوصول إلى المدرسة، ناهيك عن تحقيق النجاح الأكاديمي. من خلال تخصيص الأموال للأطفال في السياقات الهشة على وجه التحديد، كندا هو اتخاذ خطوة حاسمة للتعليم العالمي في أجزاء من العالم التي يصعب الوصول إليهم.

حتى مع هذه التطورات، لا يزال هناك الكثير مما ينبغي عمله من أجل سد الثغرات بشكل كامل التعليم التي لا تزال قائمة. من أجل الأطفال لاستكشاف وتحقيق إمكاناتهم، يحتاج التعليم إلى أن الأولوية على مستوى العالم من قبل الحكومات والمنظمات وحتى الشركات. حصول الجميع على التعليم يعني ان الناس في كل مكان يمكن أن يعيشوا حياة صحية، والكامل للفرص أكبر. في هذا العام الحاسم للتنمية، تحتاج مواطنين عالميين لفتح وسعهم لتحقيق هذا الهدف.

يوافق ملالا. وأشادت الإجراءات كندا، لكنها تدرك العمل الذي لا يزال قائما. الآن، وقالت انها “تدعو الحكومات الأخرى إلى النظر في الكيفية التي يمكن أن تدعم المزيد من الشباب للحصول على التعليم الذي نأمل ويستحقون. هناك حاجة إلى المزيد من الالتزامات والمساهمات إذا أردنا تحقيق عالم حيث كل الشباب – بمن فيهم الفتيات الذين غالبا ما تفوت على الأكثر – قادرون على الوصول إلى 12 سنوات من التعليم الجيد مجانا “.

ابحث عن شقتك ولمزيد من المعلومات .. قم بزيارة مواقعنا …

USA Lending And Realty.. و The World For Sale

من اجل “الرهن العقاري والقروض خدمة كاملة لديك إيجابيات” يمكنك زيارة موقعنا … USA Lending Inc

للبحث باللغة الاسبانية .. عن طريق زيارة موقعنا propiedad para laventa

للبحث باللغة العربية .. عن طريق زيارة موقعنا Istithmar USA

تفضل بزيارة صفحات مؤسسة التعليم المشرقة في ميامي واقرأ حول هذا الموضوع واقرأ مواده ومواضيعه ….

تواصل مع أميل ابن العم فرح

هاتف: (305) 754-1000

البريد الإلكتروني: farah@theworldforsale.net

لمزيد من المعلومات إتباع هذه الخطوات: Investor-Commercial Users

روابط حول العالم

5 OF THE BEST LANDMARKS: BEIJING

List of tallest buildings in Beijing

Spanish Empire

The Rise of Russia and the ‘End of the World’

The formation of rises in Rio de Janeiro [Brazil]

beirutterraces

1338 Mina El Hosn

Pinwheel

land mark

3beirut

List of tallest buildings in Dubai

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tuesday, November 15th, 2016 Cousin News
Map

Show Buttons
Hide Buttons